1 Вересня
Тема: Вітає вас наш 1 клас!
Мета: а давайте-но сьогодні без неї, триєдиної. Давайте просто знайомитись, товаришувати, посміхатись, дивуватись і багато фотографуватись!
Обладнання: все, що вам знадобиться до цього уроку, ви знайдете нижче. До кожної діяльності свій перелік прописаний окремо.
Хід зустрічі
1.Вступне слово вчителя.
Сьогодні свято радістю багате.
Сьогодні ви ,шановні мами й тата,
Діток своїх веселих та завзятих
До школи вперше привели.
2.СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО НАСТРОЮ
-Дорогі діти!Сьогодні ви вперше прийшли до школи.Ви всі такі красиві,у вас гарний настрій.А тепер я спробую вгадати,чому ви сьогодні так радієте.Якщо я вгадаю ,ви плескаєте в долоні.
-Ви раді,тому що у вас є красивий портфель;
-Тому,що у вашому портфелі є багато нових шкільних речей;
-Тому,що ви сьогодні дуже нарядні та красиві;
-Тому,що ви сьогодні вперше прийшли до школи і стали школярами;
-Тому,що сьогодні ви зустрілися зі своєю вчителькою;
-Тому,що у вас з’явилися нові друзі.
3.«Як я потраплю до школи цього року?»
Матеріали та інструменти:
Відеоролик за мотивами книги «Як я потраплю в школу цього року?» Дж.Паллотта, Д.Бзєжицкі
Кольорові стікери
Фломастери
Аркуш для фліп-чарту
-Рада вітати вас, друзі. Займіть, будь ласка, місце там, де вам подобається.
Якщо ви не встигли сісти там, де хотілось – не засмучуйтесь, ми не будемо увесь час сидіти саме так і у вас обов’язково ще буде можливість посидіти за кожним столом у цьому класі, гарантую!
-Скажіть, будь ласка, а як ви сьогодні потрапили до школи?
-Прийшли? Приїхали? Це ж, напевно, було дуже нудно? Хіба ні?
-А як вам така ідея, щоб прилетіти до школи машиною часу? Або приїхати верхи на поні?
-Знаєте, одна дівчинка, назвемо її Еріка, вирішила приїхати до школи цього року незвичайним способом. Хочете дізнатись яким?
(Перегляд відео «Як я прийду до школи цього року?». Вчитель озвучує кадри, за потреби – зупиняє відео й обговорює певні моменти з учнями).
https://www.youtube.com/watch?v=26btnPECREU
-Як ви думаєте, чому наприкінці Еріка все ж погодилась їхати в шкільному автобусі?
-Саме так. Все цікаво, якщо робити це з друзями.
-А зараз я пропоную й нам з вами відмітити, яким шляхом ви сьогодні потрапили до школи. У вас на столах є кольорові стікери. Візьміть собі по одному. Якщо вже знаєте, як пишеться ваше імя – можете підписати стікер, або, за бажанням намалювати на ньому свій сьогоднішній настрій.
-Ось перед вами – зображення. Розмістіть свої стікери відповідно до того, який шлях ви обрали сьогодні.
(На аркуші для фліп-чарту – таблиця з зображенням способу руху: автобусом/пішки/на авто/велосипедом)
-Дуже гарно вийшло. Я сподіваюсь, що ваша дорога до школи буде цікавою, комфортною та безпечною. А ви – завжди будете уважними й обережними, йдучи до школи та повертаючись назад.
-Як ви думаєте, а що потрібно робити, щоб дорога до школи була приємною та цікавою?
-Я сподіваюсь, що у вас дорогою до школи траплятимуться тільки приємні пригоди.
4.ЗНАЙОМСТВО З ПІДРУЧНИКАМИ
-У школі є багато книжок.А ось ці книжки будуть кожного дня знаходитись у вас під рукою,тому і назвали їх підручники.Як ви зрозуміли,по них ми будемо навчатися,користуватимемося ними майже щодня.Їх необхідно берегти!
Цю найпершу в школі книжку
Знає будь-який школяр.
До усіх книжок доріжку
Прокладає наш …
(Скласти з букв слово школа)
-А хто знає,чого навчає школа?
Школа-це не лише приміщення ,де навчають дітей.Це велика Країна Знань.Вона подарує вам нові знання ,розкриє багато секретів.Ви пройдете багатьма стежинами цієї країни,і я думаю,вам сподобається.
АСОЦІАЦІЇ
-Погляньте ,у центрі знаходиться «ШКОЛА»(малюнки)
Наша школа у цьому році святкує 40-річчя.Більше про неї та про її традиції ви дізнаєтесь,навчаючись тут.
Ось книжка точна,непроста,
Це «Математика» нова.
Із нею,друже,не журись,
Пиши,читай,рахуй,учись.
Гра «Що у кошику?»
Хід гри.Дитина виходить до кошика,дістає «групу» гостинців і рахує їх.Інша дитина відшукує відповідну цифру на набірному полотні.
А це книга-«Я пізнаю світ».
Вона поведе нас у дорогу,
В лісі,степи,гаї,поля.
Щоб знали ми ,чим є багата
Наша вкраїнська рідна земля
(перегляд мультфільму із циклу «Це наше і це-твоє»)
5. «Капсула» часу
Матеріали та інструменти:
Відеоролик «Свинка Пеппа. Часова капсула?»
Аркуші білого паперу формату А5
Фломастери, олівці
Чи знаєте ви, що таке «капсула часу»?
Як ви думаєте, для чого її виготовляли?
Я пропоную вам переглянути мультфільм про добре відомого вам персонажа – Свинку Пеппу. Подивимось і побачимо – для чого ж існує капсула часу.
(Перегляд відеоролика https://www.youtube.com/watch?v=E7i-yrt3NQA)
Ви б хотіли, щоб ми з вами теж виготовили капсулу часу, а через чотири роки ми з вами її відкриємо і нам точно буде дуже цікаво поглянути на себе з майбутнього. Вам така ідея до вподоби?
Тоді пропоную вам ось що. У кожного з вас на парті лежить аркуш білого паперу, а в контейнерах є олівці та фломастери. Попрошу кожного з вас намалювати свій портрет. Якщо ви вже знаєте, як пишеться ваше ім’я – підпишіть ваш портрет. Усі портрети ми покладемо до нашої капсули часу.
Коли завершите свій портрет, поруч, або на звороті аркуша обведіть фломастером свою долоньку. Я впевнена, що через чотири роки, коли ми відкриємо капсулу, вас здивує ваша долонька.
Капсулу часу ми міцно запакуємо та надійно заховаємо, допоки не прийде час її відкрити. Дякую вам за спільну роботу.
6.Підсумок уроку.
Рефлексія.Мій настрій.
-Які емоції залишив у вас перший урок?Давайте свій настрій подаруємо повітряним кулькам.(Кожному учневі учитель вручає повітряну кульку та маркер.Завдання:намалювати обличчя своїй кульці.Передати свій настрій.Під гарну музику діти малюють свій настрій на повітряній кульці.)
Подарунок.
-Ось і закінчується наш урок,але ми ще не відзначили День народження.А як ви думаєте у кого сьогодні день народження?Сьогодні день народження нашого класу.
Тепер ми колектив,одна велика,дружна сім’я :
У нас немає ти і я.
У нас є тільки слово «ми»
Зростем ми гарними людьми!
-Я хочу ,щоб наш клас був найдружніший,найвеселіший,найрозумніший.З Днем народження,1 клас!А без чого не проходить свято День народження?(Без подарунків,без святкового торту).
7.Вітальна торбинка
А зараз – невеличкий та приємний сюрприз: знайдіть під партою маленьку торбинку з різними цікавинками.
Давайте спробуємо роздивитись, що там всередині:
ластик, що означає, що будь-яку помилку можна виправити;
невеликий пластиковий «дорогоцінний камінь», який означає, що кожен з нас цінний;
кілька кольорових карамельок, щоб показати, що хоч ми і схожі, але насправді різні.
паперову зірку, тому що кожен обов’язково буде сяяти по-особливому.
і серце, щоб показати, що ваш клас – це безпечне та уважне місце, де люблять та цінують кожного.
Діти, якщо вам стане сумно, одиноко, візьміть будь-який предмет з цієї вашої торбинки і пригадайте, що він означає. А ще – пригадайте, що кожен з вас означає для нашого класу.
Тримайте об’єкти по одному за раз і розкривайте їх приховані значення.
8.Фотозона «ПЕРШОкласні фото»
Я сподіваюсь, що наступні 4 роки стануть і для вас, і для мене надзвичайно цікавою пригодою, про яку ви завжди будете згадувати. А щоб запам’ятати сьогоднішній день – запрошую вас і ваших рідних до нашої фотозони. Зробімо спільне ПЕРШОкласне фото, а далі – кожен з вас зможе сфотографуватись за бажанням. Успіхів усім і до зустрічі!
Коментарі
Дописати коментар